poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kociekorale.

Kociekorale to miejsce, gdzie podzielę się swoją pasją i trochę miłością, a raczej jedną z miłości. Miłości do kotów, najbardziej tych szylkretowych jak twierdzi moja rodzina. Nic na to nie poradzę, że szylkretowe kotki mają wyjątkowe charaktery, kochają mnie równie bezgranicznie jak ja je, a przy tym zawdzięczam im wiele. 
Moją pasją, oczywiście jedną z pasji, jest biżuteria. Uwielbiam ją posiadać, często nosić na sobie, ale przede wszystkim tworzyć:)
Zaczęło się dawno temu od tego, że nie lubiłam nosić lub posiadać rzeczy, które posiada "pół" miasta:)
Wyjątkowe ciuchy szyte w jednym egzemplarzu, własnoręcznie wykonane ozdoby mieszkania, kompozycje kwiatowe na balkonie, dziergane przeze mnie serwetki i takie tam, nie stać mnie było na autorską biżuterię od jubilera...
Aż znalazłam w moim mieście raczkującą ledwie maleńką hurtownię z koralikami (pozdrawiam Pana Łukasza). Mijały lata, maleńki sklepik jest teraz jednym z czołowych na głównym portalu aukcyjnym a ja nie dość, ze mam za dużo biżuterii, cieszę się z tego, że mogę ją tworzyć to bywa, że i zarabiam na niej niezłe pieniądze:)))



Siła spokoju...

Do mnie mówisz?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz